Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 10. května 2017

Cuketové Papardele


Pracovní název u nás doma - "Cuketová věc" Tenhle recept jsem našla u Zuzky Light už někdy dva roky zpět, nějakou dobu jsem se odhodlávala k vyzkoušení a trochu ho upravila (poměr surovin)... Cuketu jsem v kuchyni moc nevyužívala, ale četla jsem, že je to zelenina bez chuti, která chutná podle toho, co dalšího k ní přidáte. Hledala jsem nějaký dobrý a rychlý recept s cizrnou, kterou jsem si v té době oblíbila a hledala pro ni širší využití. Kombinace vypadá hooodně zdravě až jsem trochu nevěřila, že to může dobře chutnat... Může!!! A jak!!!

Poprvé jsem z receptu nebyla úplně nadšená (nepovedlo se mi základ dobře ochutit), ale postupem času jsem cuketové papardele dovedla k dokonalosti a je to oblíbené jídlo jak moje, tak přítele.




Na 2 porce budeme potřebovat:

2 Menší cukety
1 Plechovka cizrny
1 Střední cibule
2 Plátky prescuta
2 Stroužky česneku
1 Hrst petržele
Strouhaný parmazán
Pár kapek citronové šťávy
sůl, pepř, olej


Připravíme si cuketu, kterou škrabkou naškrábeme na tenké plátky (papardele). Dáme do misky a než připravíme ostatní, tak odložíme do ledničky. Zjistila jsem, že chuťově je pak cuketa lepší, ale neptejte se mě proč - nevím. Do misky dáme zcezenou a okapanou cizrnu, prolisované dva stroužky česneku, pár kapek citronu a hrst pokrájené petržele. Může být i více, petržel je ve směsi výborná. Vše promícháme.


Nakrájíme si cibulku a začneme smažit na rozpáleném oleji. Až cibulka trochu zesklovatí, přidáme pokrájené pršuto a lehce osmažíme. Poté přidáme "naškrábanou" cuketu, nemícháme a přikryjeme pokličkou. Stačí dvě minutky aby cuketa změkla. Pokud cuketu necháte dlouho, tak se vám z proužků udělá nevzhledná cajda. Přidáme cizrnu smíchanou s petrželí, česnekem a citronem. Promícháme, osolíme a opepříme a zase necháme chvilku pod pokličkou prohřát. Se solí opatrně, protože úplně nakonec přidáme parmazán, který je sám o sobě dost slaný. Trochu parmazánu nastrouhám do směsi a zamíchám. Parmazán přidávám ještě na vrch na talíři.  




Hlavní tajemství chuti tohoto receptu je málo citrónu, přiměřeně česneku, hodně petržele a trochu kvalitní "uzeniny". Hlavní věc, za kterou Zuzku při vaření zbožňuju, je RYCHLOST přípravy jejích receptů... Pro mě tenhle recept na večeři absolutní topka. Dejte vědět, jak Vám chutná.

Dobrou chuť !


Suzzie


Originál receptu:


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena