Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 26. dubna 2017

Mangové Smoothie


Přiznám se, že mangu jsem nějak nemohla přijít na chuť a samotné ho zatím moc nejím, ale mangové smoothie mě nadchlo. A taky jsem zjistila, že důležitá věc je, aby bylo mango správně zralé - tedy ne málo zralé a ani přezrálé. Mangové smoothie je výborná a rychlá dopolední svačina.


Na 1 porci budeme potřebovat:

1 Hrst manga
1/3 Banánu
1 Hrst ananasu
1 Lžíce jogurtu
3 Kostky ledu
Mléko




Na obrázku výše můžete vidět, jak vypadá ideálně zralé avokádo, které je k rychlé konzumaci, než se začne kazit. Z toho důvodu, jsem vše rozkrájela a dala do sáčku zamrazit. U smoothie záleží na vás, jestli máte raději hutné nebo řídké. Já mám raději řidší, takže dávám méně jogurtu, ovoce a více mléka. Pokud máte radi hutné smoothie, klidně dejte jenom jogurt a mléko vynechejte. Vše dáme do mixéru a mixujeme krásně dohladka. Smoothie doporučuji dělat z klasického mléka nebo z mléka bez laktózy. Zkoušela jsem i z mandlového a ta chuť mandlí tomu vůbec neseděla.


Mango, ananas a banán je dokonalá kombinace chutí. Množství mi vychází na sklednici cca 360 ml a hodně zasytí.

Z čeho máte nejraději smoothie?
Že by to odedneška bylo tohle?? 
😄😉

Suzzie

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásný inspirativní blog. Pro mne zejména co se týká jídla. Moderní, zdravé, netradiční.

suzzie řekl(a)...

Děkuji moc za milý komentář ♡

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena