Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

čtvrtek 23. března 2017

Butt Killer #1



Dlouho jsem přemýšlela o tom, jestli sdílet vlastní cvičení a jak to na stránkách zorganizovat. Nemohla jsem na to přijít... Předevčírem jsem si sestavila tento workout jehož účelem bylo vyzkoušet některé cviky se sliders a využít můj nový kettlebell. A dipstation je prostě oblíbená. Nakonec je z cviků masakrózní workout na zadek a stehna, který prostě nejde nesdílet.

Už druhý den mě bolí zadek a stehna, což se mi už nějakou dobu nestalo. (Musím si víc nakládat 😇 ) U cviků zapojíte i břicho, paže a zádové svaly. Najednou byl nápad jak na cvičení na stránky jasný. Sliders zatím nevlastním, takže jsem použila silné ponožky pod špičky a musím říct, že Sliders plank jacks jsou v tempu opravdu výživné!!! Začnu sliders do cvičení zařazovat víc, jsou super a baví mě.


Typ cvičení: Tabata  Pomůcky: Podložka, kettlebell, dipstation Váha: Kettlebell 8kg Celkový čas: 14 minut
Gymboss: 14 kol, 10/50 

Butt killer #1
1) Squat to jump up, squat to side leg lift (alt. side kicks)
2) Rivers pull ups (dipstation)
3) Kettlebell swings
4) Sliders side lunge to backward lunge (alt.)
5) Knee raises (dipstation)
6) Sliders plank jacks
7) One leg kettlebell dead lift (alt.)

Varianta pro začátečníky/bez pomůcek: 1) bez změny 2) Push ups 3) High knees 4) bez změny 5) Laying leg raises, 6) bez změny 7) Dead lifts with weight

VÝSLEDKY
20. 03. 2017 - 1) 15, 8 2) 11, 8 3) 24, 22 4) 12, 12 5) 21, 14 6) 30, 24 7) 10, 10

Přidejte své výsledky do komentáře!! Kdo jste lepší??? ♥ 

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena